Garancia


Garanciális, jótállási feltételek

Az adott termékre vonatkozó garancia időtartamát web oldalunkon a termék adatlapján tekintheti meg. A garancia jegyet a termék átadásával egy időben állítjuk ki és adjuk át, kiszállítás esetén a csomaggal együtt küldjük.

Amennyiben a termékhez gyártói garancia jegyet kapott, meghibásodás esetén közvetlenül a gyártó által megjelölt szervizhez lehet fordulni. Ezek listája, elérhetősége a legtöbb esetben feltüntetésre kerül a garanciajegyen. Ennek hiányában az oldalunkon található lista alapján tájékozódhat, ahol megtalálja az egyes termék kategóriákhoz kötődő garancia formáját (helyszíni, háztól-házig, szerviz garancia), továbbá az ügyintézésre kijelölt szervizek elérhetőségét és egyéb hasznos információkat az ügyintézéssel kapcsolatban.

Garanciális ügyintézés esetén a Vevő kötelessége gondoskodni a termék visszajuttatásáról, leadásáról, illetve a javított, cserélt termék elszállításáról, átvételéről, Kivételt képez, ha az adott termékre a gyártó háztól-házig garanciális szolgáltatást, vagy helyszíni garanciát ad. A garancia érvényesítéséhez mindenképpen szükséges az eredeti garanciajegy bemutatása. Egyes tartozékok, részegységek esetében a számla egyben garancia jegyként is szolgál, külön garancia jegyet nem adunk. Ilyen esetben a számlát, vagy annak másolatát szükséges bemutatni.

 

Márka Garancia típusa  Szerviz elérhetősége Telefon        Bővebb információ
 
Acer notebook, netbook, monitor,
projektor, okostelefon, asztali PC
Háztól-házig garancia

Acer Szervizközpont

36-1-555-5200  
  
  Acer szervizközpont

 
Apple iPad, iPhone, iMac Szervízben 1036 Budapest Bécsi út 77-79. 36-1-439-3333    Apple szervizátvételi pontok
 
Asus notebook, netbook, monitor,
projektor, okostelefon, asztali PC
Háztól-házig garancia

Asus Magyarország

36-1-505 4561 

  Asus online szervíz bejelentés

 
APC

Háztól-házig garancia

APC Szervízközpont

36-40-200-262,
36-1-272-4091 
  APC jótállásban foglalt szolgáltatások

 
Benq projektor, monitor Háztól-házig garancia 1132 Budapest, Pannónia utca. 60. 36-1-272-1060    Benq szervíz átvevőpontok
 
Brother nyomtató Szervízben 1119 Budapest Etele út 59-61 06-1-203-1023    Brother garancia tájékoztató
 
Canon fényképező, optika, vaku Szervízben 1085 Budapest, Somogyi u. 20 36-1-266-8085    Canon fényképező, optika, vaku
 
Canon nyomtatók, másolók Szervízben 1149 Budapest, Róna u. 120-122. 36-1-469-6994   Canon nyomtatószerviz szolgáltatások
 
Dell notebook, netbook,
monitor, asztali PC
Helyszíni vagy háztól-
házig garancia
DELL Magyarország

06-80-016-157

--
 
Dell asztali PC (Optiplex),
üzleti notebook (Latitude)
Helyszíni garancia,
következő munkanap
DELL Magyarország

06-80-016-157

--
 
D-link Szervízben D-Link Ügyfélszolgálat 06-80-315-465   D-Link Europe önkiszolgáló portál
 
Eaton Szervízben 1149 Budapest, Angol utca 32. 36-1-220-5590   Eaton garancia információk
 
Epson projektor, nyomtató

Helyszíni garancia

Epson Szervizközpont

36-1-886-4931,
36-23-502-884
  Epson garancia és javítás

 
Fujifilm fényképező Szervízben 1148 Budapest,
Nagy Lajos király útja 20.
36-1 363-3777   Fujifilm hivatalos márkaszerviz
 
Fujitsu Siemens notebook,
asztali PC
Helyszíni vagy háztól-
házig garancia
Fujitsu Szervízközpont

06-40-200 440

  Fujitsu jótállási információk

 
HP Hewlett-Packard notebook,
netbook, monitor, PC, nyomtató
Háztól-házig garancia

HP Szervízközpont

36-40-200-629,
36-1-777-7545
  HP termékek garanciális javítása

 
HP Hewlett-Packard üzleti notebook 
(ProBook, EliteBook)
Helyszíni garancia,
következő munkanap
HP Szervízközpont

36-1-777-7545

  HP termékek garanciális javítása

 
HTC

Szervízben

HTC Magyarország

06-80-016-323,
06-80-986-213 
  HTC Magyarország ügyfélszolgálat

 
Kyocera nyomtató Szervízben Kyocera Magyarország -   Kyocera szervizátvételi pontok
 
Lenovo notebook,
okostelefon, monitor
Háztól-házig garancia

2040 Budaörs, Kinizsi u.2/B.

36-23-801-729

  Lenovo Telemax GSM szervíz

 
Lenovo asztali PC,
Lenovo üzleti notebook
Háztól-házig garancia

2040 Budaörs, Kinizsi u.2/B.

36-23-801-729

  Lenovo Telemax GSM szervíz

 
LG monitor, projektor, TV, egyéb

Szervízben, helyszíni
vagy háztól-házig garancia
1134 Budapest, Váci út 33.

36-40 545-454

  LG központi márkaszerviz

 
Logitech Szervízben Logitech Magyarország -   Logitech online garancia igénybejelentő
 
Nikon Szervízben 1047 Budapest, Fóti út 56. VIII.emelet 36-1-232-1371   Nikon garancia információk
 
Nokia Szervízben Microsoft Magyarország -   Microsoft online garancia igénybejelentő
 
OKI nyomtató Szervízben 1041 Budapest Lőrinc utca 18. 36-1-814-8085   OKI központi márkaszerviz
 
Olympus Szervízben 1074 Budapest, Dohány u. 67. 36-1-696-0721   Olympus szervizelési információk
 
Panasonic Szervízben 1116 Budapest, Kalotaszeg u. 28. 36-1-206-0860   Panasonic központi márkaszerviz
 
Pentax Szervízben 1085 Budapest, Somogyi Béla utca 19.  36-1-266-8085   Pentax hivatalos márkaszerviz
 
Philips Szervízben 1131 Budapest, Kucsma utca 42-44. 36-1-814-8090   Philips online hibabejelentő
 
Prestigio Háztól-házig garancia 3526 Miskolc, Szentpéteri Kapu 80. 36-46-503-922   Prestigio online hibabejelentő
 
Samsung Szervízben Samsung Magyarország -   Samsung szervizátvételi pontok
 
Samsonite Szervízben Samsonite szervízek -   Samsonite szervizek listája
 
Sony Szervízben SONY márkaszervízek -   Sony javítóközpontok keresése
 
Toshiba notebook, monitor Háztól-házig garancia 1033 Budapest, Huszti út 34. 36-1-452-4670   Toshiba online hibabejelentő
 
Wayteq Szervízben 1107 Budapest Ceglédi út 1-3. 36-1-445-1222   Wayteq központi márkaszerviz
 
Xerox nyomtató, másoló Szervízben Xerox szervízek 36-1-814-85-60   Xerox szervizek listája


Egyes termék csoportokra (számítógép alkatrész, kiegészítő, részegység, stb) a gyártó a forgalmazói hálózaton keresztül intézi a garanciát. Ilyen esetekben a garanciális igényét ügyfélszolgálatunkon keresztül tudja érvényesíteni. Amennyiben a meghibásodott terméket ügyfélszolgálatunkra kell visszajuttatni, az alábbiak szerint kérjük eljárni:

1/ Jelentse be a termék meghibásodását e-mailben a garancia@focuscamera.hu címen. Mellékletben küldje el a termék garancia jegyét, amit e-mailben kapott a megrendelés lezárását tartalmazó levelünkben. Amennyiben nem áll rendelkezésre a garancia jegy, a számla másolatát kérjük elküldeni. Részletesen írja le a meghibásodás jellegét, minden információt adjon meg, ami szükséges lehet a hiba beazonosításához. 
2/ Ezt követően kérjük juttassa el a terméket ügyfélszolgálatunk címére személyesen, postai csomag vagy futár útján és mi azt továbbítjuk a forgalmazóhoz, aki szakszervizben elvégzi a javítást, vagy továbbítja a gyártóhoz javításra vagy cserére.


Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:

Cégnév: Option Line Kft.
Elérhetőség:                 163 Budapest, Veres Péter út 48. (Google Map térkép megjelenítéséhez kérjük kattintson ide!)
Telefon:      06-1-401-0040
E-mail:     garancia@focuscamera.hu
   
Nyitvatartás: 
    
hétfő - péntek: 10:00 – 15:00
szombat - vasárnap: zárva.


Ügyfélszolgálatunkon csak a nálunk vásárolt termékeket tudjuk átvenni, illetve javításra továbbküldeni a kijelölt szervizekbe.

Cseregarancia

A vásárlástól számított 3 munkanapon belüli cseregaranciával élhet a vásárló, ha a rendeltetésszerű használatot a termék meghibásodása akadályozza.

Garanciális igény elutasítását vonja maga után:

  • ha a terméken égés, törés, repedés vagy egyéb látható fizikai sérülés nyomai mutatkoznak
  • helytelen tárolás vagy nem rendeltetésszerű használatból adódó meghibásodás
  • az üzemeltetés vagy szállítás közben keletkező sérülések
  • ha a terméket párának, nedvességnek, rozsdásodásnak, oxidációnak vagy kémiai hatásoknak tették ki
  • ha a terméket étellel vagy folyadékkal öntötték le
  • elemi kár okozta események (villám, túlfeszültség)

 A gyártók és a márkaszervizek nem biztosítanak jótállást a következőkre:

  • a rendes mértékű elhasználódásra illetve a készülékek használatából adódó szennyeződésre
  • az akkumulátorok természetes elöregedéséből adódó lecsökkent kapacitására
  • szoftverekre, beállításokra, tartalomra, illetve adatokra.