Focuscamera webáruházat üzemeltető adatai:
Option Line Kft.
Székhely: 1161 Budapest, Mária u. 18.
Adószám: 13599919-2-42
Közösségi adószáma: HU 13599919
Cégjegyzékszám: 01-09-863658
Ügyfélszolgálatunk, átvevőpontunk elérhetőségei:
1165 Budapest, Veres Péter út 149.
Központi telefonszám: +36 1 401-0040
Központi e-mail: info@focuscamera.hu
Levelezési címünk: 1165 Budapest, Veres Péter út 149.
Melyek a főbb irányadó jogszabályok tevékenységünkre?
Bejelentkezés, regisztráció
Az áruházban Ön regisztráció és rendelés feladása nélkül is tájékozódhat, információkat tölthet le termékeinkről, rendelést adhat fel. Amennyiben regisztrálni szeretné magát áruházunkban nem kell mást tennie, mint a Regisztráció gombra kattintva kitölteni a regisztrációhoz szükséges adatokat. Regisztrálás után rendszerünk automatikusan belépteti Önt a webáruházba. A regisztráció sikerességéről e-mailben tájékoztatjuk Önt.
Amennyiben Ön már regisztrált vásárlónk, bejelentkezhet rendszerünkbe a regisztráláskor használt E-mail címe és Jelszava megadásával. A regisztrációs adatok módosítására belépés után van lehetőség a Regisztráció menüpont alatt. Itt minden adatot módosíthat, ha adataiban változás állna be.
Jelszó emlékeztető
Ha elfelejtette jelszavát, a Jelszó emlékeztető gombra kattintva gépelje be az adatbeviteli mezőbe a regisztráció során megadott e-mail címét, és erre az e-mail címre elküldjük az új jelszavát.
Az áruház kezelése
Az áruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, melyek egyszerűbbé teszik a keresést és a vásárlást. Az optimális termék kiválasztásához igyekszünk a lehető legtöbb információt, kapcsolódó funkciót és terméket nyújtani .
A Termék gyors kereső mezőbe, mely a középső oszlop fejlécében található, a keresendő termék típusát, megnevezését lehet beírni keresési szempontnak. Javasoljuk, hogy a termékre legrelevánsabb szót, kifejezést írjuk be.
Döntése megkönnyítéséhez használja az Összehasonlítás funkciót, amellyel egyszerre akár 3 termék adatlapját is nézheti egy oldalon egymás mellett. Ezáltal gyorsan és egyszerűen hasonlíthat össze több terméket egy időben. A bal oldali oszlopban található a részletes kereső, amely segítségével a termék adatok megadásával szűrhet.
Termékek
A termékek kategóriákba vannak rendezve. A megfelelő termékcsoportot a kategória nevére kattintva tudja megtekinteni, a felállított szűrő segítségével pedig rendezheti a termékeket. A navigációs lista alapján tájékozódhat a web áruházban elfoglalt aktuális helyzetéről, visszaléphet bármelyik fázisra, a megfelelő gombra katintva.
A termékek részletes jellemzőit a termék megnevezésére, vagy az alapértelmezett képre kattintva érheti el.
Az adatok feltöltésekor mindent megteszünk annak érdekében, hogy pontos, hibátlan információk kerüljenek feltöltésre. Az esetlegesen előforduló pontatlanságáért, hibáért nem vállalunk felelősséget, a feltüntetett képek helyenként illusztrációk. Eltérés esetén mindig a termék gyártói oldalán szereplő adatok az érvényesek. Téves adatfeltöltésből eredő hiba nem képezheti kártalanítás alapját.
A termék- és gyártónevek kizárólag a beazonosítást szolgálják.
Kosár, a kosár tartalma
"Kosárba" gombra kattintva helyezheti a termékeket a kosárba. A kosár megmutatja miből, hány darab terméket, milyen árban választott össze. Lehetősége van a termék törlésére a kosárból, ehhez a törlés grafika gombra kell kattintani, a mennyiségeket pedig a + - gombokkal módosíthatja. A kosár tartalmát megtekintheti bármikor, ha a jobb oldali oszlop tetején lévő menüsoron a Kosár gombra kattint. További termék vásárlása esetén a vissza gomb, vagy a navigációs lista használatával bármikor visszatérhet az áruházba, és tovább folytathatja a termékek válogatását.
Rendelés feladása
A rendelést bármikor feladhatja a "Tovább a megrendeléshez" gombra kattintva. Következő lépésben válassza ki az átvétel módját, Pick Pack Pont esetében a legördűlő listából válassza ki a szállítási pontot. majd a "Tovább" gombbal léphet a következő folyamatra, ahol a fizetés módját választhatja ki. Töltse ki a számlázási adatokat, valamint adja meg a szállítási címet, ha szükséges. Ha Ön regisztrált felhasználó, és be van jelentkezve, akkor az adatbeviteli mezőkben automatikusan megjelennek az Ön adatai. A Rendelés összesítés lapon összesítve egy oldalon találhatja a megrendelés összesített adatait. A megrendelés leadásához el kell fogadnia az üzleti feltételeket, a "Megjegyzés" rovatban a megrendeléssel, kézbesítéssel kapcsolatos kérését, észrevételeit írhatja be. Megrendelését a "Megrendelem" gombra kattintva véglegesítheti.
A középső oszlop tetején folyamatosan láthatja a Kosár művelet fázisait, ezekre kattintva bármikor ellenőrizheti a bevitt adatokat, szükség esetén módosíthatja azokat.
Megrendelési szándékáról rendszerünk egy automatikusan generált e-mail-ben értesíti Önt, jelezve, hogy megrendelési szándéka megérkezett a rendszerünkbe. Még aznap rövid időn belül, de legkésőbb 24 órán belül e-mail-ben, vagy telefonon értesítjük a megrendelésről.
Rendelési információk
A rendelés automatikus visszaigazolása nem jelent a felek között érvényes szerződést. Ehhez előbb meg kell bizonyosodnunk róla, hogy az adott terméket beszállítónk le tudja-e szállítani és ha igen, akkor milyen feltételekkel.
Szállítás, csomag átvétele
Amennyiben kiszállítással vagy Pick Pack Pontra kérte a csomagot, kérem átvételkor gondosan ellenőrizze a csomag épségét és amennyiben a csomagoláson külsőleg felismerhető sérülést talál még a futár jelenlétében kérje, hogy jegyzőkönyvben rögzítsék a sérülést. Amennyiben a külsőleg ép csomag kibontása után észleli, hogy sérült a termék, akkor DPD Hungária Kft. futárszolgálat esetében 72 óra, míg Pick Pack Ponton átvett csomag esetén 24 óra áll rendelkezésre bejelenteni a sérülést a futárszolgálatok felé. DPD Hungária Kft. futárszolgálat által kézbesített csomagok esetén a bejelentést a claim@dpd.hu címen teheti meg, Pick Pack Ponton átvett csomagok esetén a pickpackpont@sprinter.hu címen. Részletesen írja le a sérülés tényét, mellékeljen fotókat a csomagolásról. .
Tájékoztatási kötelezettség
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
E-mail:ugyfelszolgalat@naih.hu
Honlap:https://naih.hu/
Rendelési információk
A rendelés automatikus visszaigazolása nem jelent a felek között érvényes szerződést. Ehhez előbb meg kell bizonyosodnunk róla, hogy az adott terméket beszállítónk le tudja-e szállítani és ha igen, akkor milyen feltételekkel.Garanciális, jótállási feltételek
A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézéséről a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet rendelkezik.
Az adott termékre vonatkozó garancia időtartamát web oldalunkon a termék adatlapján tekintheti meg. A garancia jegyet a termék átadásával egy időben állítjuk ki és adjuk át, kiszállítás esetén a csomaggal együtt küldjük. Egyes termékcsoportok esetén a garanciajegyet e-mailben küldjük.
Amennyiben a termékhez gyártói garancia jegyet kapott, meghibásodás esetén közvetlenül a gyártó által megjelölt szervizhez lehet fordulni. Ezek listája, elérhetősége a legtöbb esetben feltüntetésre kerül a garanciajegyen. Ennek hiányában az oldalunkon található lista alapján tájékozódhat, (főoldalon Garancia menüpont) ahol megtalálja az egyes termék kategóriákhoz kötődő garancia formáját (helyszíni, háztól-házig, szerviz garancia), továbbá az ügyintézésre kijelölt szervizek elérhetőségét és egyéb hasznos információkat az ügyintézéssel kapcsolatban.
Garanciális ügyintézés esetén a Vevő kötelessége gondoskodni a termék visszajuttatásáról, leadásáról, illetve a javított, cserélt termék elszállításáról, átvételéről, Kivételt képez, ha az adott termékre a gyártó háztól-házig garanciális szolgáltatást, vagy helyszíni garanciát ad, továbbá azon termékek köre, ahol a törvény előírja az Eladó kötelezettségét. Ide tartozik a rögzített bekötésű termékek, valamint a tömegközlekedési eszközön a súly és méret miatt nem szállítható termékek köre.A garancia érvényesítéséhez szükséges az eredeti garanciajegy, vagy az e-mailben kapott garancia jegy bemutatása. Az emailben kapott garancia jegyek aláírás és pecsét nélkül hitelesek.
Egyes termék csoportokra (számítógép alkatrész, kiegészítő, részegység, stb) a gyártó a forgalmazói hálózaton keresztül intézi a garanciát. Ilyen esetekben a garanciális igényét ügyfél szolgálatunkon keresztül tudja érvényesíteni.
Amennyiben a meghibásodott terméket ügyfél szolgálatunkra kell visszajuttatni, az alábbiak szerint kérjük eljárni:
1/ Jelentse be a termék meghibásodását e-mailben a garancia@focuscamera.hu címen. Mellékletben küldje el a termék garancia jegyét, amit e-mailben vagy nyomtatott formában kapott a megrendelés lezárását tartalmazó levelünkben. Amennyiben nem áll rendelkezésre a garancia jegy, a számla másolatát kérjük elküldeni. Részletesen írja le a meghibásodás jellegét, minden információt adjon meg, ami szükséges lehet a hiba beazonosításához.
2/ Ezt követően kérjük juttassa el a terméket ügyfélszolgálatunk címére személyesen, postai csomag vagy futár útján és mi azt továbbítjuk a forgalmazóhoz, aki szakszervizben elvégzi a javítást, vagy továbbítja a gyártóhoz javításra vagy cserére.
Garanciális részlegünk elérhetősége, nyitva tartása:
Cégnév: | Option Line Kft. |
Elérhetőség: | 1165 Budapest, Veres Péter út 149. |
Telefon: | 06-1-401-0040 |
E-mail: | garancia@focuscamera.hu |
Nyitvatartás: |
hétfő - péntek: 10:00 – 15:00 szombat - vasárnap: zárva. |
Cseregarancia
A vásárlástól számított 3 munkanapon belül csere garanciális igénnyel élhet a vásárló, ha a rendeltetésszerű használatot a termék meghibásodása akadályozza.
Kérjük a terméket gondosan csomagolja ki és 3 munkanapig mindenképpen őrizze meg a csomagolást. 3 munkanapos meghibásodás esetén kérjük csomagolja vissza a terméket eredeti csomagolásában és úgy juttassa vissza hozzánk.
Garanciális igény elutasítását vonja maga után:
A gyártók és a márkaszervizek nem biztosítanak jótállást a következőkre:
Budapest, 2018. május 17.